16 Eylül 2010 Perşembe

Baloncuklar dizileri seviyor ♥

Baloncuklar dizi izlemeyi seviyor.
Sevdikleri dizilerden bugün House'u anlatmak istediler.
Onlar House repliklerine bayılıyorlar.
Açıkçası ben de bayılıyorum :) 
Eminim siz de bayılıcaksınız.





















House'un hayat felsefesi "Herkez yalan söyler"


























House: Bu da neydi böyle?
Wilson: Ne?
House: Esnedin. Sana ilginç birşey söyledim, yani sıkılmış olamazsın. Saat sabah 11:00 kahve içiyorsun, yani yorgun da değilsin. Ben esnemedim yani bu ayna-nöron reaksiyonu değil. Geriye sadece bunun bir semptom olması kalıyor.





















Wilson: Bana kalp krizi geçirtebilirdin !
House: Kalp krizi seni öldürmez.Hastaneydin.
Aha ! Esnedin !
Wilson: Aha ! Beni öldürmeye çalıştın !
House: Sana uyarıcı vermeme rağmen,yine de esnedin.Yani bu bir semptom.Şişko,kocaman bir yalancı olmanın semptomu.

















House: Hayatının berbat olmasından utanıyor musun ?
Wilson: Bu bir sır değil House.Kişisel birşey !
House: Ne zamandır kişisel ?
Wilson: Kişisel !
House: Esnemeler yeni başladı.Yani ya yeni başladın ya da ilacı değiştirdin.
Wilson: İşte bu yüzden başladım.
House: Bunlar anti-depresan ! Anti-sinir bozucu değil ki !
Wilson: Bu sefer gerçekten ben yapmadım.


























House: Hayır! Senin lanet köpeğin yaptı! Herşeyi kemiriyor!
Bir dosyayı kaybettim.Dışkısında kağıt buldum! Elvis'in 78 yılı orjinal Sun Record kaydı gitti! Kim plak çiğnemek ister ki !? Çok kindar!
Uzun ve güzel bir hayat yaşadı.Zamanı geldi.














Wilson: Yalan söylüyorsun.
Cameron: Herkes yalan söyler.




















House : Bir hastanın ağız sularının akmasına ne sebep olur. Chaseee yine o kısa şortunu mu giymiştin.




















Cuddy: Gecenin bir yarısı uyuduğumu biliyorsun. House: Telefon etsem de bu kadar uyanırdın.Hem telefonda konuşurken ne giydiğini göremem.






















Foreman:Kadını sevmiyor doktor olarak da ondan nefret ediyor Wilson:House'un kur yapma anlayışı bu Foreman:Aman Tanrım!Yıllardır bana asılıyormuş.

























* “Çamaşırlar için vaktim yok. Hayat kurtarıyoruz burada!



* House: “Kafasında kurşun var.” * 
Cameron: “Vurulmuş mu?” 
* House: ” Hayır, birisi ona kurşun fırlatmış.”











House: Farzedelim ben Patrick'in sol beyin küresiyim. Espriliyim, çekiciyim ve harika görünüyorum.Sen ise sağ beyin küresisin işe yaramaz,yaşlı ve bozuksun.












Hasta: O nedir 
House:Ağrı kesici 
Hasta:Bacağın için mi ? 
House:Hayır lezzetli oldukları

















* “Kağıt işi yapmak için fazla yakışıklıyım.”


















House:Senin çişini içtikten sonra kafatasında bir delik açtı parmağını da kırabilir bence.















* “Takımımızda “biz” diye bir şey yok. Fakat takımda “ben” varım. Karıştırırsanız diye söylüyorum.”













 Eric:Kafatası kalınlığı 6,3 cmdir kısa darbelerle ilerle
House:Öbür taraftan çıkarsan fazla ileri gitmişsin demektir





















hasta: son günlerde eklemlerim ağrıyor ve çoğu zaman hastayım. belki çok fazla çalışıyorum. günde 16km maraton yapıyorum fakat zayıflayamıyorumgregory 

house: kollarını kaldır..(bakar).....sende parazit var.

hasta: tenya ya da başka bir şey gibi mi? bir şey yapabilir misiniz?

house: sadece ilk birkaç ay. sonraları bir kaç eyalet dışında almak yasa dışı oluyor.

hasta: yasadışı?

house: üzülme bir çok kadın bu paraziti sevmeyi öğrenir.ona isim verirler, küçük giysiler giydirip diğer parazitlerle oyun günleri ayarlarlar.hasta: oyun günleri...

house: (kadına ultrason ekranını gösterir) gözlerini senden almış..

hasta: ama... bu imkansız!



















House: Hector kaç yaşında.
Wilson: 17
House: Woow,insan hayatıyla 119 yıl yapar.Neden hala hayatta ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder