28 Ocak 2011 Cuma

ölmeden önce izlemeniz gereken diyip sizi kasıntıya sokmıycam ama bunları izleseniz iyi olur hani.

Esaretin Bedeli
bunu izleyin bi önce hazmedin anlayın sonra ;

Prestij.
zeka işi bu film. zeki olmadığını düşünüyosan bile izle fikir edinmiş olursun sonra;

Forrest Gump.
bildiğiniz "koş forrest koş" izleyin duyun bu repliği sonra ;

Dövüş Kulübü.
yorum yapamam bu filmle ilgili. izledikten sonra "lanet olsun bu filmi ben yapmış olmalıydım." diyeceksiniz. neyse sonra ;

Başlangıç.
bunu resmi koymak zorundayım. başlangıçla ilgili yazılan bütün yazılarda bu resmi göreceksiniz. utanmadan iddia ediyorum. bi değişiklik olsun bi de şunu koyayım;
güzel bi sahne bu da. biraz kafa sikiyo film ama izlendiğine değer. izledikten sonra şaşıp kalıcaksınız anlamıycaksınız bi şey. rüyalarınıza falan giricek ama anlamanız için gereken bilgiyi vermiycem size.hıh
neyse sonraa ;

Amelie.
güzel bir film bu çok güzel bir film.bi başlıyo o kadar akıcı ve eğlenceli ki nasıl bittiğini anlamıyosunuz. bu da böyle sonraa ;

V for Vendetta.
fikirleriniz,düşünceleriniz falan değişicek bu filmi izledikten sonra ona göre. ama izlemeden ölürseniz kötü olur harbiden. yapmıycaktım ama işte neyse tamam sonraa ;

Hayat Güzeldir.
mükemmel. bunu da izlediniz mi? tamam,sonraa ;

Sherlock Holmes.

Sherlock Holmes ötesi var mı? neyse,sonra ;

Makas Eller.
Johnny Depp bu kadar. sıkıyosa izlemeyin.

Hı bi dakika sonraa ;

Wanted.
güzel film yea. izleyin bunu da sonra bi de ;

Hancock.
"bana bir daha serseri desene." "seğğseğiiiiii" vee izleyin görün canım..

Şey, bi de bu serileri izlemişsinizdir di mi ?

Karayip Korsanları.
Johnny Depp. daha doğrusu Jack Sparrow daha daha doğrusu Captain Jack Sparrow. aşık olacaksınız. Erkeklerde hayran falan olur heralde asjd.

Harry Potter.
bu ara çok gündemdeler. izlemeden duramazsınız zaten.

unutmuşum bi de ;

Leon.
izlemeden ölmeyin.

Akıl Oyunları.
matematik dolu bir film.

Okuyucu'yu unutmamak lazım.

Tamam daha vardır emin olun ve var evet. Ama onları başka bir yazıya saklayayım. siz bunları izleyene kadar ben de kalabilirler.

sanırım bu yazı burda bitti. peki tamam bye.


1 yorum:

  1. Leon'u az önce izledim. Bu film için geçt kalmışım. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil