8 Ocak 2011 Cumartesi

cumadan sonra gaga.


cuma çok coşkulu,segi dolu,atarlı bi gün be kanka. ama cuma gününün son dersleri vardır ki insanı delirtebilecek düzeyde sıkıcı olan ve geçmek bilmeyen. isterse en sevdiğin ders olsun lan yine cuma günü bir ohaaaaa yetti artık laaan isyanlarına geliyosundur. gelmiyor musun? sen nasıl bir ineksin arkadaş. hı dur bak inet tabiri günümüze gelenekselleşmiş "aşırı bilgi yüklemesiyle beyni şişen ve hoca boşdeeers dediğinde ne yapacağını bilemeyerek telaşlanan insanlar. bu telaş kısa bir süre sonra gidiyor ve o insan ya çözmekten büyük bir haz duyduğu o test kitabına gömülüyor ya da adeta aşk yaşadığı o dünynanın en sıkıcı kitabı ödülüne layık görülebilecek düzeydeki kitabı okuyor. lan 
olum bir insan bir soruyu çözdükten sonra doğruluğunu kontrol edip attığı tikten zevk alır mı lan? evet,alanlar var. ciddiyim. yok ama tamam öyle demeyin severiz ineklerimizi canımızın ta içi hocanın gözbebeği geleceğin kurucusu medai iftarlarımızdır onlar. uf ama dur bi hoca o kadar iğreneeençç bir espri yapar ki kusmamak için kendini zor tutarsın ama en önce oturan o kafası adeta ampul gibi parlayan ineğimiiz hankırahankıra güler. işte o an dünyanın en uzak yerlerine gitmek isterim. ama insanın her istediği olmuyor tabi. vegasta falan olmak istiyorum mesela şuan ama ben mesela uçarım mesela yani. araba ev falan istiyorum. halbuki reşit bile değilim henüz. hıı dur lan reşit olmak istiyorum bi de.  Vegas panpa vegaaaaas! ne güzel bir şehir,ne şahane bir mekandır orası. ne büyük kumarhaneler,diskolar,oteller bulunur orda. cennetir lan orası cennet. her ne kadar sincity lan diye bağırsan da cennet diyosam cennetir panpa. şimdi size çok pis vegas nedir orda ne yapılır? yazardım ama yazmıycam tutucam kendimi başka yazının konusu o çünkü. Konuyu Lady Gaga'ya nasıl bağlarım diye kıvranıyorum iki saattir ama yok çıkmadı. beyin benimkiside. beyinlerin işi de zor be. güzel bi şey yapıyosun tabi bunların hepsinin arkasında baybeyin var bütün övgüyü sen alıyosun. bok gibi bi şey yapıyosun bütün hakaretler hemen beyine. (bknz:malbeyin,götbeyin,sikbeyin) acıyorum lan. tamam neyse hiç kasmadan Lady Gaga'ya geçiyorum. kadın king,kadın idolikadın ikon,kadın felsefe,kadın hayat,kadın tarz abi. böyle düşünemeyen çoook insan var biliyorum ama onlar da dinliyolar şarkılarınını kadının, dinletiyo abi. Aman Tanrrrrrııııııııııııım! Etten elbise giymiiiiiiiiiiişşşş. Gerzeeeeek. diyen sorunlular var yani "etten elbise" diyosun ama snin aklına gelir mi lan? hadi geldi diyelim, giyer misin lan. aman imajım bozulur o ne öyle çok mal oluruuuum yaa triplerinden giyemezsin kanka kasma hani. tamam hadi giydin diyelim "ayyy şurasına biraz daha mı et koysaak?  burayı biraz daha açmalımıyım sizceee? aksesuar olarak kemik falan taksam nası oluuurr? ayy bunun altına ne tür ayakkabı gider? ayooooll kırmızı et beni açmadı sanki , beyazını mı giysem kiii?" olur bunlar yani bak iddia ediyorum.




koskoca gaga bu oğlum eleştirmek sana mı kaldı ayrıca? hayır,kalmadı. E sorun ne o zaman. şuan bana ordan avazavaz bağırıyosun duyuyorum:"laaaaaaan sen bu kadının avukatı mısın oluuum?" diye. hayır,değilim. ben sadece haksızlığa göz yumamayan,insanları seven,arkadan eleştiriye kapalı olan ve insanlara saygıya önem veren bir insanım. Bir Gaga hayaranı olmamanın bu savunuşfeyadında az da olsa payı var. bak ölür bu kadın da dünta onu konuşur. hayattaki şöhretinden bin kat daha fazla ünü olur. zaten bir artist(artiz yazmadım dikkat)  ölmeye görsün zaten milyoner öldükten sonra daha bi milyoner oluyo. ne diyim ben böyle işe. yokyok kızmıyorum,sövmüyorum da. iyi bi şey bu insanın öldükten sonra da adının duyulması hele milyonlar kazanması çokdaha iyi bi şey.ben öldükten sonra beni unutucak mısınız panpa?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder